Categories
 
Dutch English Frans Duits
Categorieën

Leveringsvoorwaarden

 

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail de verzendbevestiging.

NIEUW: NU MET TRACK EN TRACE SYSTEEM, je volgt GLS verzending naar jou toe.

Leveren Europa?

Standaard = België

Zone 1 = Duitsland, Luxemburg, Nederland.

Zone 2 = Denemarken (excl.Faeröer en Groenland), Frankrijk, Oostenrijk.

Zone 3 = Groot-Brittannië, Hongarije, Italië, Polen, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Zwitserland.

Zone 4 = Finland, Ierland, Roemenië, Spanje, Zweden.

Zone 5 = Bulgarije, Esland, Leetland, Litouwen, Noorwegen, Portugal.

Zone 6 = Griekenland, Turkije.

Zone 7 = Malta, Cyprus (EU).

Extra kosten kunnen zijn: Eiland toeslag, Douanetoeslagen enz.

Hoe verloopt een bestelling?

Via je "BestSale" account en per email houden wij je zo goed mogelijk op de hoogte over het verloop van je bestelling.

Orderbevestiging per email
Op het moment dat je order succesvol is geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Indien je na het bestellen geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan je spambox. De bestelling is ook terug te vinden in je “Bestsale”-account. In het geval dat de order hier niet terug te vinden is, neem dan contact op met info@bestsale.be

Verzendbevestiging per email
Bij bestelling van een fysiek product ontvang je, zodra het pakket verzonden is, een verzendbevestiging per e-mail.

In de verzendbevestiging staat het afleveradres waar je bestelling naar toe wordt gestuurd. Dit kan dan niet meer worden aangepast.

Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog aanpassen?

Zolang je order nog niet is verzonden is dat mogelijk via ‘info@bestsale' ,dit met alle nodige gegevens, klantnaam, bestelnummer. Zodra je order is verzonden, kan het adres niet meer worden aangepast.

Wij adviseren het afleveradres zorgvuldig te kiezen. Voor aflevering bij een bedrijf is het belangrijk om duidelijk bedrijfsnaam en eventuele afdeling te vermelden in de extra adresregels.

Het is niet mogelijk om bestellingen op postbussen af te leveren.

Kan ik zelf de bestelling afhalen?

Het is mogelijk de bestelling af te halen: BETAALMOGELIJKHEDEN CASH & BANCONTACT AANWEZIG IN DE TOONZAAL!

                Toonzaal open van maandag tot vrijdag; van 9u30 tot 17u00, zaterdag & zondag op afspraak.
                Onverwachts iets nodig, wij zijn bereikbaar 7 dagen op 7 van 8u30 tot 19u30 via mail of telefonisch contact.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Zie website, het staat genoteerd op de frontpagina.

Je betaalt verzendkosten per bestelling, ook als de order in meerdere pakketten wordt geleverd.

Kan ik meerdere of verschillende orders combineren in een pakket?

Het is mogelijk om meerdere of verschillende bestellingen die besteld zijn op dezelfde dag of op verschillende dagen, gecombineerd te versturen.

Kan ik afleverdatum en aflevertijd zelf bepalen?

Het is niet mogelijk om zelf een afleverdatum of –tijdstip te bepalen.

Met welke transporteur wordt mijn bestelling verzonden?

Wij werken met GLS en DPD.

GLS levert in principe op maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. In het weekend wordt er niet afgeleverd. Tijdstip van bezorging is afhankelijk van het gekozen afleveradres. 

Na elke poging word je geïnformeerd door de bezorger door middel van een bericht in de brievenbus. GLS kan eventueel de bestelling bij buren afleveren.

Na  mislukte afleverpogingen houdt de GLS de bestelling nog 10 werkdagen vast op dichtstbijzijnde GLS depot. Na 15 werkdagen gaat het pakket naar BestSale retour. Bij het in ontvangst nemen van het pakket dien je te tekenen.

Kan ik zelf contact opnemen GLS?

Je kan contact opnemen met GLS, nummer klantendienst: Tel 02/556 62 11 België

Feestdagen; dagen waarop vervoerders niet afleveren.

De aflevering van je bestelling kan niet plaatsvinden op zon- en feestdagen. Feestdagen waarop de klantenservice niet open is en de vervoerders niet afleveren zijn: Pasen, Pinksteren, Kerst, Nieuwjaarsdag, Hemelvaart en Koninginnedag. Er kunnen nog andere lokale feestdagen zijn waarop er eventueel niet gewerkt of geleverd wordt.

Info.

Voor een annulering, adreswijziging of garantieaanvraag van je bestelling kun je altijd terecht in info@bestsale.be alles wordt via mail beantwoord.

Zondag- en feestdagen zijn wij gesloten.

Wij zullen altijd ons best doen om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

BestSale

info@bestsale.be